
Ma ez a rossz dolog történt velem
- black
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 137
- Csatlakozott: 2012.08.09., csüt. 21:29
- Tartózkodási hely: M.o/Csongrád megye
Ma ez a rossz dolog történt velem
Ha már le lehet írni milyen jó történt veled, akkor gondoltam osszuk meg egymással a rosszat is. Tehát, ide leírhatod milyen rossz dolog történt veled ma.
[/b] 
- Jogidoki
- Játékmester
- Hozzászólások: 897
- Csatlakozott: 2012.10.28., vas. 21:54
- Tartózkodási hely: Magyarország, Budapest
Re: Ma ez a rossz dolog történt velem
Esetem a netbankkal
Már elég régen rendelkezem OTP Net számlával, gondoltam, - mivel két banknál van folyószámlánk - megkötöm a Net szerződést a másik bankkal is, hogy ne kelljen állandóan oda is bejárkálni. (három évenként egyszer szoktam csak bemenni.
)
Három héttel ezelőtt meg is kötöttük a szerződést, mivel kettőnk nevén van a számla és én csak társtulajdonos vagyok a főtulajdonost is el kellett vinnem, aki véletlenül a párom. Ezzel nem is volt semmi baj. Azóta egyszer léptem csak be a netbankba, oda is csak azért, hogy a fiókban kapott jelszót megváltoztassam. Ekkor nem volt semmi probléma.
A mai napon azonban használni is szerettem volna a netbankot, annak rendje és módja szerint beírtam az azonosítót, a jelszót, ezek után meg is kaptam a 10 jegyű aktiváló kódot is, de nem jött be a számla, hanem ismételten kérte a fenti adatokat. Megismételtem, ám ekkor a bank küldött még egy SMS-st, hogy hagyjam jóvá az általam kért tranzakciót, ami 600 euro átutalásáról szólt, egy általam ismeretlen bankszámlaszámra (forintszámlánk van, nem deviza számla)
Na itt kaptam azonnal frászt, természetesen nem hagytam jóvá a tranzakciót, hanem azonnal ki is léptem, és hívtam telefonon a banki ügyintézőt, hogy el sem értem a számlámig, tehát nem is tudtam utalni senkinek sem és nem tudom mire vélni a bank üzenetét az euro tranzakcióról.
Ez az ügyintéző átkapcsolt egy másik telefonos terminálhoz, aki ismét egy kollégáját hívta segítségül, azaz harmadszor is el kellett mondanom, hogy mi történt. A harmadik ügyintéző ekkor vonalban hagyva engem, konzultált egy illetékessel (ő volt a negyedik), majd közölte, hogy csináljak vírus irtást a gépemen, és fáradjak be a bankba új netbankszámlát nyitni, mert ezt a számlát letiltják.
Mit gondoltok mit teszek ezek után? Úgy van, eszemben sincs egy újabb számlát nyitni egy olyan banknál, aki nem gondoskodik arról, hogy az ügyfelei által használt netbank, egy szoftverrel és védőhálóval rendelkezzen, hogy az biztonságosan használható legyen. Nincs megtakarításunk, nem nagy összeg van a számlákon, de az egyikről fizetjük a rezsiköltséget, ez az OTP számla, a másikról pedig - mivel mindenhol ahol lehet kártyával fizetünk - a napi bevásárlások történnek.
Mindebből csak az a jó, hogy a számlán lévő összeg nem változott, nem is változhatott, hiszen a tranzakció jóváhagyásáról kapott SMS-t nem írtam be, így a tranzakció nem lett végrehajtva a számlán lévő összeg nem változott. (Majd csak holnap, ha jön a nyugdíj). Mindez az Erste Banknál történt, akik a számla megkötésekor még arra kapacitáltak, hogy szüntessem meg a másik számlát és azt is hozzam át hozzájuk. 1981 óta van folyószámlán a banknál, hűséges típus vagyok, nem szeretek váltani, változtatni, nem is gondolkodtam rajta, hiszen az OTP magyar bank. Amikor az Erste banknál számlát nyitottunk még Postabank volt (az is magyar) majd megvásárolták az osztrákok, így lett az Erste Group tagja, bármikor tönkremehet, becsődölhet, és kivonulhat az országból. Ezt nagyjából meg is kezdték, mert csökkentették a fiókok és az ügyintézők számát, sok más bankhoz hasonlóan. Mindezt csak tanulságul írtam le, hátha valaki most áll bankválasztás előtt, gondolja meg jól melyik bankot választja, és azt hiszem, ha ügyet kell intézni továbbra is inkább a személyes ügyintézést választom, vagy utalok továbbra is netbankon keresztül, de az OTP banknál.
Már elég régen rendelkezem OTP Net számlával, gondoltam, - mivel két banknál van folyószámlánk - megkötöm a Net szerződést a másik bankkal is, hogy ne kelljen állandóan oda is bejárkálni. (három évenként egyszer szoktam csak bemenni.

Három héttel ezelőtt meg is kötöttük a szerződést, mivel kettőnk nevén van a számla és én csak társtulajdonos vagyok a főtulajdonost is el kellett vinnem, aki véletlenül a párom. Ezzel nem is volt semmi baj. Azóta egyszer léptem csak be a netbankba, oda is csak azért, hogy a fiókban kapott jelszót megváltoztassam. Ekkor nem volt semmi probléma.
A mai napon azonban használni is szerettem volna a netbankot, annak rendje és módja szerint beírtam az azonosítót, a jelszót, ezek után meg is kaptam a 10 jegyű aktiváló kódot is, de nem jött be a számla, hanem ismételten kérte a fenti adatokat. Megismételtem, ám ekkor a bank küldött még egy SMS-st, hogy hagyjam jóvá az általam kért tranzakciót, ami 600 euro átutalásáról szólt, egy általam ismeretlen bankszámlaszámra (forintszámlánk van, nem deviza számla)
Na itt kaptam azonnal frászt, természetesen nem hagytam jóvá a tranzakciót, hanem azonnal ki is léptem, és hívtam telefonon a banki ügyintézőt, hogy el sem értem a számlámig, tehát nem is tudtam utalni senkinek sem és nem tudom mire vélni a bank üzenetét az euro tranzakcióról.
Ez az ügyintéző átkapcsolt egy másik telefonos terminálhoz, aki ismét egy kollégáját hívta segítségül, azaz harmadszor is el kellett mondanom, hogy mi történt. A harmadik ügyintéző ekkor vonalban hagyva engem, konzultált egy illetékessel (ő volt a negyedik), majd közölte, hogy csináljak vírus irtást a gépemen, és fáradjak be a bankba új netbankszámlát nyitni, mert ezt a számlát letiltják.
Mit gondoltok mit teszek ezek után? Úgy van, eszemben sincs egy újabb számlát nyitni egy olyan banknál, aki nem gondoskodik arról, hogy az ügyfelei által használt netbank, egy szoftverrel és védőhálóval rendelkezzen, hogy az biztonságosan használható legyen. Nincs megtakarításunk, nem nagy összeg van a számlákon, de az egyikről fizetjük a rezsiköltséget, ez az OTP számla, a másikról pedig - mivel mindenhol ahol lehet kártyával fizetünk - a napi bevásárlások történnek.
Mindebből csak az a jó, hogy a számlán lévő összeg nem változott, nem is változhatott, hiszen a tranzakció jóváhagyásáról kapott SMS-t nem írtam be, így a tranzakció nem lett végrehajtva a számlán lévő összeg nem változott. (Majd csak holnap, ha jön a nyugdíj). Mindez az Erste Banknál történt, akik a számla megkötésekor még arra kapacitáltak, hogy szüntessem meg a másik számlát és azt is hozzam át hozzájuk. 1981 óta van folyószámlán a banknál, hűséges típus vagyok, nem szeretek váltani, változtatni, nem is gondolkodtam rajta, hiszen az OTP magyar bank. Amikor az Erste banknál számlát nyitottunk még Postabank volt (az is magyar) majd megvásárolták az osztrákok, így lett az Erste Group tagja, bármikor tönkremehet, becsődölhet, és kivonulhat az országból. Ezt nagyjából meg is kezdték, mert csökkentették a fiókok és az ügyintézők számát, sok más bankhoz hasonlóan. Mindezt csak tanulságul írtam le, hátha valaki most áll bankválasztás előtt, gondolja meg jól melyik bankot választja, és azt hiszem, ha ügyet kell intézni továbbra is inkább a személyes ügyintézést választom, vagy utalok továbbra is netbankon keresztül, de az OTP banknál.
- black
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 137
- Csatlakozott: 2012.08.09., csüt. 21:29
- Tartózkodási hely: M.o/Csongrád megye
Re: Ma ez a rossz dolog történt velem
Nos, erre rá kell cáfolnom kicsit.Azért írok, mert én is az ominózus banknál vagyok és szerintem meg a legjobb és biztonságosabb netbankjuk van.Jogidoki írta:Esetem a netbankkal
Már elég régen rendelkezem OTP Net számlával, gondoltam, - mivel két banknál van folyószámlánk - megkötöm a Net szerződést a másik bankkal is, hogy ne kelljen állandóan oda is bejárkálni. (három évenként egyszer szoktam csak bemenni.)
Három héttel ezelőtt meg is kötöttük a szerződést, mivel kettőnk nevén van a számla és én csak társtulajdonos vagyok a főtulajdonost is el kellett vinnem, aki véletlenül a párom. Ezzel nem is volt semmi baj. Azóta egyszer léptem csak be a netbankba, oda is csak azért, hogy a fiókban kapott jelszót megváltoztassam. Ekkor nem volt semmi probléma.
A mai napon azonban használni is szerettem volna a netbankot, annak rendje és módja szerint beírtam az azonosítót, a jelszót, ezek után meg is kaptam a 10 jegyű aktiváló kódot is, de nem jött be a számla, hanem ismételten kérte a fenti adatokat. Megismételtem, ám ekkor a bank küldött még egy SMS-st, hogy hagyjam jóvá az általam kért tranzakciót, ami 600 euro átutalásáról szólt, egy általam ismeretlen bankszámlaszámra (forintszámlánk van, nem deviza számla)
Na itt kaptam azonnal frászt, természetesen nem hagytam jóvá a tranzakciót, hanem azonnal ki is léptem, és hívtam telefonon a banki ügyintézőt, hogy el sem értem a számlámig, tehát nem is tudtam utalni senkinek sem és nem tudom mire vélni a bank üzenetét az euro tranzakcióról.
Ez az ügyintéző átkapcsolt egy másik telefonos terminálhoz, aki ismét egy kollégáját hívta segítségül, azaz harmadszor is el kellett mondanom, hogy mi történt. A harmadik ügyintéző ekkor vonalban hagyva engem, konzultált egy illetékessel (ő volt a negyedik), majd közölte, hogy csináljak vírus irtást a gépemen, és fáradjak be a bankba új netbankszámlát nyitni, mert ezt a számlát letiltják.
Mit gondoltok mit teszek ezek után? Úgy van, eszemben sincs egy újabb számlát nyitni egy olyan banknál, aki nem gondoskodik arról, hogy az ügyfelei által használt netbank, egy szoftverrel és védőhálóval rendelkezzen, hogy az biztonságosan használható legyen. Nincs megtakarításunk, nem nagy összeg van a számlákon, de az egyikről fizetjük a rezsiköltséget, ez az OTP számla, a másikról pedig - mivel mindenhol ahol lehet kártyával fizetünk - a napi bevásárlások történnek.
Mindebből csak az a jó, hogy a számlán lévő összeg nem változott, nem is változhatott, hiszen a tranzakció jóváhagyásáról kapott SMS-t nem írtam be, így a tranzakció nem lett végrehajtva a számlán lévő összeg nem változott. (Majd csak holnap, ha jön a nyugdíj). Mindez az Erste Banknál történt, akik a számla megkötésekor még arra kapacitáltak, hogy szüntessem meg a másik számlát és azt is hozzam át hozzájuk. 1981 óta van folyószámlán a banknál, hűséges típus vagyok, nem szeretek váltani, változtatni, nem is gondolkodtam rajta, hiszen az OTP magyar bank. Amikor az Erste banknál számlát nyitottunk még Postabank volt (az is magyar) majd megvásárolták az osztrákok, így lett az Erste Group tagja, bármikor tönkremehet, becsődölhet, és kivonulhat az országból. Ezt nagyjából meg is kezdték, mert csökkentették a fiókok és az ügyintézők számát, sok más bankhoz hasonlóan. Mindezt csak tanulságul írtam le, hátha valaki most áll bankválasztás előtt, gondolja meg jól melyik bankot választja, és azt hiszem, ha ügyet kell intézni továbbra is inkább a személyes ügyintézést választom, vagy utalok továbbra is netbankon keresztül, de az OTP banknál.


Re: Ma ez a rossz dolog történt velem
Nekem hálistennek nincsen Magyarországon semmilyen bankszámlám, és mivel kicsit ódivatú vagyok......és nem eyg műszaki zseni...hát Netbankom sincs. Igaz sokkal macerásabb, de nekem biztonságot nyújt, akár mikor mehetek a bankomba, kitöltött átutalás szelvénnyel, bedobom az ott elhelyezett postaládába....és kész! És ha esetleg elírom a számot, felhívnak a bankból, hogy valami nem stimmel.... Szóval engem nem tud senki meggyőzni a Netbankról, biztos jó másoknak....de nekem nem......
- Jogidoki
- Játékmester
- Hozzászólások: 897
- Csatlakozott: 2012.10.28., vas. 21:54
- Tartózkodási hely: Magyarország, Budapest
Re: Ma ez a rossz dolog történt velem
black írta
Természetesen megvan a számlaszám is, hiszen SMS-t kaptam róla, hogy hagyjam jóvá a tranzakciót 600 euro átutalásáról, amit természetesen nem tettem meg. De azt ők sem tudták, vagy nem akarták megmondani, hogy milyen számláról van szó, mivel egyszerűbb volt azt mondani, letiltják a számlát és, hogy én tegyek különböző intézkedéseket a gépemen. Akkor ezek szerint kellene egy külön olyan gép, amelyen csak banki utalásokat végzek. De úgy látszik, az sem mindegy, hogy az ember hol nyitja a számlát, milyen ügyintézőt fog ki, mennyire érti a dolgát. Azért köszönöm, hogy jó tapasztalatról is beszámoltál, úgy látszik én beleestem abban a százalékba, ahol hibalehetőség fennállt, de a bank honlapján is egy kb. 15 pontból álló figyelmeztetést tettek közzé, hogy hogyan bankoljon neten keresztül az állampolgár. Én a felét sem értettem, de azért elolvastam.Nos, erre rá kell cáfolnom kicsit.Azért írok, mert én is az ominózus banknál vagyok és szerintem meg a legjobb és biztonságosabb netbankjuk van.Netbankon Én elég sokmindent intézek, és még sosem volt peoblémám.Viszont nekem a magyar bankkal van, volt gondom már.Szerintem ez valami félreértés volt.Azt meg kellett volna nézned milyen számlára akart küldeni, vagy miért.
- Jogidoki
- Játékmester
- Hozzászólások: 897
- Csatlakozott: 2012.10.28., vas. 21:54
- Tartózkodási hely: Magyarország, Budapest
Re: Ma ez a rossz dolog történt velem
xena írta:Nekem hálistennek nincsen Magyarországon semmilyen bankszámlám, és mivel kicsit ódivatú vagyok......és nem eyg műszaki zseni...hát Netbankom sincs. Igaz sokkal macerásabb, de nekem biztonságot nyújt, akár mikor mehetek a bankomba, kitöltött átutalás szelvénnyel, bedobom az ott elhelyezett postaládába....és kész! És ha esetleg elírom a számot, felhívnak a bankból, hogy valami nem stimmel.... Szóval engem nem tud senki meggyőzni a Netbankról, biztos jó másoknak....de nekem nem......
Azért ne felejtsd el, hogy országok bankjai között is van különbség, és azt hiszem a Te bankod és a bankszámlád a jelenlegi lakóhelyeden van. Ott annyira más minden, mások az emberek is, a hozzáállás és a segítőkészség is. Egyébként a számla használatához nem kell műszaki zseninek lenni, mert mindent leír aprólékosan, hogy mikor mit kell csinálnod, és viszonylag biztonságos is, hiszen egy beírandó kódot küld SMS-ben az általad megadott telefonszámra, ha azt beírod, csak akkor léphetsz be, és ha végrehajtasz egy tranzakciót, mondjuk telefont töltesz fel, vagy utalsz valahová valamilyen összeget, ezek után is küld szintén egy beírandó kódot, hogy jóváhagyásodat kérje a beírt tranzakcióhoz. Ha nem Te kérted a tranzakciót, ezt azonnal meg is szakíthatod, ez történt nálam, tehát csak az utalhat a számládról, aki rendelkezik azzal a telefonnal, amelyre SMS-ben érkeznek az aktiváló kódok. Azért köszönöm, hogy figyelmet szentelnél az én rossz történetemre.
- black
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 137
- Csatlakozott: 2012.08.09., csüt. 21:29
- Tartózkodási hely: M.o/Csongrád megye
Re: Ma ez a rossz dolog történt velem
Hát igen, az addig oké, hogy letiltják a fiókodat.Viszont a banknak véleményem szerint komolyabban kellene vennie annál, hogy hááá nyissunk egy másikat.Jogidoki írta:black írtaTermészetesen megvan a számlaszám is, hiszen SMS-t kaptam róla, hogy hagyjam jóvá a tranzakciót 600 euro átutalásáról, amit természetesen nem tettem meg. De azt ők sem tudták, vagy nem akarták megmondani, hogy milyen számláról van szó, mivel egyszerűbb volt azt mondani, letiltják a számlát és, hogy én tegyek különböző intézkedéseket a gépemen. Akkor ezek szerint kellene egy külön olyan gép, amelyen csak banki utalásokat végzek. De úgy látszik, az sem mindegy, hogy az ember hol nyitja a számlát, milyen ügyintézőt fog ki, mennyire érti a dolgát. Azért köszönöm, hogy jó tapasztalatról is beszámoltál, úgy látszik én beleestem abban a százalékba, ahol hibalehetőség fennállt, de a bank honlapján is egy kb. 15 pontból álló figyelmeztetést tettek közzé, hogy hogyan bankoljon neten keresztül az állampolgár. Én a felét sem értettem, de azért elolvastam.Nos, erre rá kell cáfolnom kicsit.Azért írok, mert én is az ominózus banknál vagyok és szerintem meg a legjobb és biztonságosabb netbankjuk van.Netbankon Én elég sokmindent intézek, és még sosem volt peoblémám.Viszont nekem a magyar bankkal van, volt gondom már.Szerintem ez valami félreértés volt.Azt meg kellett volna nézned milyen számlára akart küldeni, vagy miért.
- black
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 137
- Csatlakozott: 2012.08.09., csüt. 21:29
- Tartózkodási hely: M.o/Csongrád megye
Re: Ma ez a rossz dolog történt velem
xena írta:Nekem hálistennek nincsen Magyarországon semmilyen bankszámlám, és mivel kicsit ódivatú vagyok......és nem eyg műszaki zseni...hát Netbankom sincs. Igaz sokkal macerásabb, de nekem biztonságot nyújt, akár mikor mehetek a bankomba, kitöltött átutalás szelvénnyel, bedobom az ott elhelyezett postaládába....és kész! És ha esetleg elírom a számot, felhívnak a bankból, hogy valami nem stimmel.... Szóval engem nem tud senki meggyőzni a Netbankról, biztos jó másoknak....de nekem nem......
Kényelmes a netbank, és ha odafigyelsz rossz nem történhet.

- Jogidoki
- Játékmester
- Hozzászólások: 897
- Csatlakozott: 2012.10.28., vas. 21:54
- Tartózkodási hely: Magyarország, Budapest
Re: Ma ez a rossz dolog történt velem
HÁT IGEN EBBEN TELJESEN EGYETÉRTEK VELED. EZT SÉRELMEZTEM LEGINKÁBB! DE LEGALÁBB MEGÍRHATTAM AZ ELSŐ "EZ A ROSSZ DOLOG TÖRTÉNT VELEM " C. TÖRTÉNETET.black írta:Jogidoki írta:black írta
Hát igen, az addig oké, hogy letiltják a fiókodat.Viszont a banknak véleményem szerint komolyabban kellene vennie annál, hogy hááá nyissunk egy másikat.

Re: Ma ez a rossz dolog történt velem
Jaj, köszönöm a hozzászólásaitokat, kedvesek vagytok, de nem tudtok meggyőzni. Beültem ma a kocsiba, elvittem a bankba, bedobtam a postaládába és hazajöttem. Ez kb 15 percembe került, mindenféle idegeskedés,sms, ki-be lépegetés és hasonlók nélkül.És ez így nekem jó, kicsit lassabban ér el így a pénzem, de szeretem a számomra egyszerű dolgokat.Kicsit régimódi vagyok......de hát nem lehet mindenki haladó szellemű....
De Jogidoki, nem az én számlaszámom volt...... csak hogy nevess egy kicsit, hála istennek megoldódott szerencsésen a dolog...


- Jogidoki
- Játékmester
- Hozzászólások: 897
- Csatlakozott: 2012.10.28., vas. 21:54
- Tartózkodási hely: Magyarország, Budapest
Re: Ma ez a rossz dolog történt velem
Az még nem olyan biztos, hogy nem a Te számlaszámod volt, hiszen le sem írtam, nem tudtatod sem Te (mivel nem közöltem) sem én, (mivel Te sem közölted). Azért elmosolyodtam a szöveg végén, de valóban szerencsésen zárult le, és teljesen igaza van blacknak, nem azzal kellett volna lezárni a banknak, hogy nyissak és új számlát. Szép napot jó pihenést Neked (mert olvastam a "Ma ez a jó dolog történt velem" rovatot), hiszen azt hiszem megérdemled, mert ott ahol vagy a munka igazán munka, de azt hiszem meg is fizetik, nem csak fizetgetik. Írigyellek, és ha fiatalabb lennék, vagy amikor én még fiatal voltam és ilyen lehetőség lett volna egészen biztos nem hagytam volna ki. De sajnos már öreg vagyok hozzá.xena írta:Jaj, köszönöm a hozzászólásaitokat, kedvesek vagytok, de nem tudtok meggyőzni. Beültem ma a kocsiba, elvittem a bankba, bedobtam a postaládába és hazajöttem. Ez kb 15 percembe került, mindenféle idegeskedés,sms, ki-be lépegetés és hasonlók nélkül.És ez így nekem jó, kicsit lassabban ér el így a pénzem, de szeretem a számomra egyszerű dolgokat.Kicsit régimódi vagyok......de hát nem lehet mindenki haladó szellemű....De Jogidoki, nem az én számlaszámom volt...... csak hogy nevess egy kicsit, hála istennek megoldódott szerencsésen a dolog...